Marzy Ci się umięśniony, płaski brzuch i chcesz osiągnąć swój cel do lata? Zacznij już teraz. Nie od dziś wiadomo, że chcąc wyeliminować oponkę z brzucha, należy połączyć dwie rzeczy, a mianowicie aktywność fizyczną i prawidłowe odżywianie. Jednak jeśli szukasz konkretnych wytycznych, przeczytaj nasz artykuł do końca.

Jedz nasiona słonecznika

Są pełne tłuszczów nasyconych. Można łatwo włączyć je do swojej diety, dodając do sałatki lub do musli.

Jedz więcej ryb

Ryby są dobrym źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, które wspierają utratę tłuszczu. Jedz rybę przynajmniej raz w tygodniu.

Wykonuj ćwiczenia brzucha

Połóż się na brzuchu, trzymaj ręce wyciągnięte prosto przed siebie. Podnieś ręce do góry i unoś na przemian jedną i drugą nogę, bez dotykania nimi do podłogi. Powtórz po 20 razy na każdą nogę.

Odchudzanie za pomocą odkurzania? To możliwe!

Nawet to może Ci pomóc w pozbyciu się boczków. Przez odkurzanie można zyskać nie tylko czysty dom, ale także szczuplejszą talię.

Strzeż się soli

W przypadku zażycia zbyt dużej ilości soli, musimy liczyć się z zatrzymaniem wody w organizmie i obrzękiem brzucha.

Aerobik, jako zabójca tłuszczu

Jeśli naprawdę chcesz wypowiedzieć wojnę nadmiernym kilogramom goszczącym na Twoim brzuchu, ćwiczenia aerobowe zdecydowanie Ci w tym pomogą.

Codziennie spożywaj błonnik pokarmowy

Co najmniej 30 gramów dziennie. Znajdziesz go w produktach pełnoziarnistych, orzechach, roślinach strączkowych, świeżych owocach i warzywach.

Jedz dużo awokado

Owoc ten jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, które zapewniają długotrwałą energię i spalanie tkanki tłuszczowej.

Stroń od napojów słodzonych

Słodkie napoje mają wiele pustych kalorii. Postaw na wodę mineralną.

Unikaj alkoholu

Picie zbyt dużej ilości alkoholu może zwiększać stężenie kortyzolu. Jest to hormon stresu, który sprzyja odkładaniu tłuszczu na brzuchu.

Źródło zdjęcia: www.pixabay.com

(Visited 158 times, 1 visits today)