Reklama
blog firmowy
Google bardzo lubi strony, które są regularnie aktualizowane. Trudno jest co kilka dni dodawać coś na stronie głównej, ale blog firmowy daje możliwość generowania treści tak często, jak tylko masz potrzebę czy możliwości. Blog firmowy to miejsce, w którym możesz pokazać jak działa Twoja firma. Zaprezentować jakieś kulisy, zrobić wywiady z pracownikami czy opowiedzieć trochę o sobie. Dzięki blogowi firmowemu Twój potencjalny klient może dowiedzieć się więcej o interesującym go temacie, ale również lepiej poznać Twoją firmę.
Reklama
Firma bez strony internetowej nie jest w tych czasach uważana za poważną. Każdy przedsiębiorca powinien mieć swoją wirtualną wizytówkę, a prócz oferty na stronie powinien również prowadzić bloga firmowego, na którym aktualizowałby treści przynajmniej 4 razy w miesiącu. Prowadzenie bloga firmowego to nie żadne "widzi mi się". To obowiązek, który pomoże pozycjonować stronę, a także zawalczy za nas o kolejnych klientów.
Reklama
Zobacz kolejne zdjęcie: blog firmowy - galeria zdjęć
Autor galerii: Olga Szarycka,
22 stycznia 2020Przejdź do artykułu
© 2024 ZaradnaKobieta.pl