Blog firmowy - dlaczego warto go prowadzić?

Finanse Środa, 22 stycznia 2020
Oceń:
4 / 17 głosów

Firma bez strony internetowej nie jest w tych czasach uważana za poważną. Każdy przedsiębiorca powinien mieć swoją wirtualną wizytówkę, a prócz oferty na stronie powinien również prowadzić bloga firmowego, na którym aktualizowałby treści przynajmniej 4 razy w miesiącu. Prowadzenie bloga firmowego to nie żadne "widzi mi się". To obowiązek, który pomoże pozycjonować stronę, a także zawalczy za nas o kolejnych klientów.

Blog to nie tylko wirtualny pamiętnik, choć większość z nas w dalszym ciągu tak go postrzega. Jednak to tak naprawdę jedno z najlepszych narzędzi do działań marketingowych, a dlaczego?

Dlaczego warto mieć bloga firmowego?

Argumentów, przemawiających za tworzeniem bloga firmowego jest naprawdę mnóstwo. Podstawowym argumentem jest to, że dzięki dodawaniu branżowych artykułów kreujemy nie tylko swoją markę, ale również wizerunek eksperta. Jeżeli potencjalny klient znajdzie na naszym blogu większość odpowiedzi na pytania, które go dręczą to bądź pewien, że w pełni Ci zaufa.

Blog firmowy to też doskonałe miejsce do tego, by rodziły się relacje. I nie chodzi tutaj oczywiście o przyjaźnie między klientem a przedsiębiorcą, ale o wymianę zdań. W komentarzach pod artykułem można prowadzić dyskusje, zadawać pytania i uzyskiwać odpowiedzi na nie.

Co jeszcze daje nam blog firmowy?

Nowych klientów! Jeżeli dana osoba zna już Twoją firmę, pewnie będzie szukać Cię w internecie po jej nazwie. Jeżeli natomiast taki potencjalny klient jest zainteresowany odnalezieniem informacji na dany temat, może tak do Ciebie trafić. Tylko od treści zamieszczonych na blogu będzie zależało, czy u Ciebie zostanie. Czy są jeszcze jakieś inne plusy z prowadzenia bloga firmowego? Oczywiście!

Zobacz też:
Skąd wziąć pieniądze na własny biznes?
Dodatkowy zarobek, czyli sposoby na dorabianie do pensji poza pracą
Chcesz być BOGATA? Zwracaj uwagę na ludzi z którymi zawierasz przyjaźnie!

Blog firmowy ma wpływ na pozycjonowanie. Dużo tekstów zawierających określone frazy sprawia, że jesteś lepiej widoczna w wyszukiwarce Google. Zatem blog firmowy to nie tylko dodatek do wizytówki przedsiębiorcy, ale również świetne narzędzie do SEO, dzięki któremu będzie można wygenerować dodatkowy, naprawdę wartościowy ruch.

Źródło: pl.freepik.com