Reklama

blog firmowy

1/3
Blog firmowy - dlaczego warto go prowadzić?
pl.freepik.com
Blog firmowy ma wpływ na pozycjonowanie. Dużo tekstów zawierających określone frazy sprawia, że jesteś lepiej widoczna w wyszukiwarce Google. Zatem blog firmowy to nie tylko dodatek do wizytówki przedsiębiorcy, ale również świetne narzędzie do SEO, dzięki któremu będzie można wygenerować dodatkowy, naprawdę wartościowy ruch.
Reklama

Firma bez strony internetowej nie jest w tych czasach uważana za poważną. Każdy przedsiębiorca powinien mieć swoją wirtualną wizytówkę, a prócz oferty na stronie powinien również prowadzić bloga firmowego, na którym aktualizowałby treści przynajmniej 4 razy w miesiącu. Prowadzenie bloga firmowego to nie żadne "widzi mi się". To obowiązek, który pomoże pozycjonować stronę, a także zawalczy za nas o kolejnych klientów.

Reklama
Zobacz kolejne zdjęcie: blog firmowy - galeria zdjęć
Autor galerii: Olga Szarycka,
22 stycznia 2020