Na początku nie jest łatwo
Jeśli zaczynasz zupełnie od zera i nie stoi za Tobą tłum potencjalnych klientów, którzy od dawna Ci ufają, będziesz musiała budować swoją markę krok, po kroku. W takiej sytuacji warto zrobić tak zwane drzwi otwarte, gdzie w zależności od usługi przeprowadzisz jakieś zajęcia za darmo, lub zrobić degustację swoich potraw itp. Dzięki temu zyskasz pierwsze osoby, które chętnie będą opowiadały o Twoim biznesie. Zadziała poczta pantoflowa, która tak naprawdę jest najskuteczniejszą formą reklamy.
Dbaj o jakość swoich usług
Dobry interes obroni się sam. Jeżeli oferujesz potencjalnym klientom coś, co naprawdę jest dla nich przydatne, oni będą do Ciebie wracać. Jeżeli dodatkowo zadbasz o dobrą atmosferę i miły kontakt z klientem, wywołasz w nim pozytywne emocje i tym chętniej ponownie skorzystają z Twoich usług. Co jeszcze możesz zrobić, by zdobyć klienta? Jak go szukać?
Załóż stronę internetową i profile na Facebooku i Instagramie. Ogłaszaj się na tematycznych grupach, organizuj konkursy, które zachęcą nowe osoby do obserwowania profilu. Bądź aktywna na swoich profilach. Załóż też firmowego bloga i zamieszczaj na nim zoptymalizowane treści zawierające niezbędne frazy. Dzięki temu szybko trafią też do Ciebie klienci z Google.