Sponsoring sportu przez legalnych bukmacherów
Wzrasta ilość klubów sportowych wspieranych finansowo (poprzez sponsoring) przez legalne firmy bukmacherskie. Współpraca klubów z bukmacherami przyczynia się do osiągania korzyści przez obie strony takiej współpracy. Firmy bukmacherskie oferują możliwość wnoszenia zakładów na różne zdarzenia, w tym przede wszystkim na wydarzenia sportowe. Dlatego najbardziej oczywistym narzędziem marketingowym, które pozwala na zbudowanie rozpoznawalności bukmachera wśród graczy, wydaje się być sponsoring sportu. Istnieją liczne przykłady dowodzące, że sponsorowanie wydarzeń sportowych, drużyn i zawodników to potężna broń w walce o graczy.
Reklama
Obustronne korzyści
Miliony kibiców przed telewizorami, dziesiątki tysięcy na trybunach, mnóstwo artykułów i zdjęć w prasie – o takim zasięgu marzy każda firma, tym bardziej jeśli zajmuje się działalnością powiązaną ze sportem, a z pewnością zakłady bukmacherskie do takich działalności należą. Firmy bukmacherskie mogą więc poprzez sponsorowanie klubów i wydarzeń sportowych zaistnieć w świadomości ogromnej widowni sportowej. Korzyści odnoszą obie strony takiej współpracy, ponieważ bukmacher ma szansę zaprezentować się wielkim rzeszom kibiców, a sponsorowany klub zyskuje finansowo dzięki zastrzykowi gotówki od sponsora - bukmachera. Nie dziwi więc, że sponsoringiem zainteresowane są zarówno kluby, jak i firmy bukmacherskie. Ci pierwsi szukają bowiem źródeł finansowania, a drudzy skutecznych metod na ekspozycję swoich marek. Siła tego związku potwierdza się w praktyce - można by wspomnieć chociażby firmę STS (Star – Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o.), która została oficjalnym sponsorem męskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także głównym sponsorem Jagielloni Białystok.Reklama
Reklama
The soccer field with green grass and lights
Odrodzenie sponsoringu w Polsce
W ostatnim czasie wzrosła liczba firm bukmacherskich sponsorujących sport. Dzieje się tak, między innymi dlatego, że sponsoring daje bukmacherom możliwość prezentacji w legalny sposób nazwy swojej firmy. Ponieważ dostęp do innych form marketingu jest mocno ograniczony, bukmacherzy coraz częściej decydują się zainwestować w sponsorowanie drużyn i wydarzeń sportowych, dzięki czemu mogą w łatwy sposób dotrzeć do swojej grupy docelowej, do których należą przede wszystkim kibice sportowi.Reklama
Reklama
Reklama
Wydawcą zaradnakobieta.pl jest Digital Avenue sp. z o.o.
Obserwuj nas na
Udostępnij artykuł
Polecamy
Następny artykuł
Reklama
© 2024 ZaradnaKobieta.pl