Materiał partnera

Digital marketing – studia podyplomowe we Wrocławiu

Nikt nie ma chyba wątpliwości, że wiele firm uzależnia swoje wyniki sprzedażowe m.in. od efektów działań marketingowych. Obecnie jednak sporo przedsiębiorstw zdecydowało się na przeniesienie części działalności do internetu – co poskutkowało rozwojem digital marketingu. Czym właściwie zajmuje się digital marketing i czy warto go studiować?

Czym jest digital marketing i co obejmuje?

Digital marketing to po prostu marketing cyfrowy, czyli zbiór działań pozwalających na reklamowanie produktów i usług danej firmy w internecie. Ze względu na to, gdzie prowadzone są działania marketingowe, digital marketing sięga po inne sposoby dotarcia do konsumentów – przeważają reklamy w social mediach, newslettery, reklamy Google Ads czy działania mające na celu jak najlepsze wypozycjonowanie strony internetowej, na której znajdują się informacje o produktach i usługach firmy (lub e-sklepu, przez który można bezpośrednio zamówić dany towar).

Digital marketing nieustannie się rozwija; co jakiś czas pojawiają się nowe kanały komunikacji z konsumentami, cały czas zmieniają się też trendy (za którymi digital marketerzy muszą nadążać). Warto jednocześnie zaznaczyć, że praca w tej branży wymaga znajomości wielu narzędzi, dzięki którym można nie tylko tworzyć płatne reklamy, ale też: mailingi, projektować grafiki, tworzyć krótkie formy wideo czy analizować wyniki, jakie przynoszą poszczególne działania. Z tego względu dobrym pomysłem dla osób, które chcą pracować w tej branży, może być podjęcie studiów z zakresu digital marketingu.

Studia podyplomowe z digital marketingu – dla obecnych i przyszłych marketingowców

Osoby, które mają już pewne doświadczenia z marketingiem i ukończyły wcześniej studia z tego zakresu, mogą zainteresować studia podyplomowe Digital marketing i psychologia reklamy, będące w ofercie Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW Wrocław. Na zajęciach uczestnicy dowiedzą się m.in., jak zaprojektować i wdrożyć kampanię online idealnie dopasowaną do odbiorców firmy, a także jak prowadzić projekty, gdzie szukać informacji o swoich odbiorcach, czy jak stosować metodę design thinking do rozwiązywania wyzwań w swojej pracy. Tym samym studia podyplomowe są skierowane przede wszystkim do osób, które pracują już w marketingu i chciałyby usystematyzować, i poszerzyć swoją wiedzę.

Co jednak, jeśli ktoś do tej pory nie miał zbyt wielkiej styczności z marketingiem, a mimo to chciałby rozpocząć swoją karierę w digital marketingu? W takim wypadku świetnym rozwiązaniem będą studia I stopnia na kierunku Marketing i sprzedaż, na których student ma do wyboru jedną z kilku przyszłościowych specjalności – również związanych z digital marketingiem.

Artykuł sponsorowany
Autor:
redaktor zaradnakobieta.pl
Wydawcą zaradnakobieta.pl jest Digital Avenue sp. z o.o.
Obserwuj nas na
Udostępnij artykuł