Zdjęcie ilustracyjne Pixabay

Są stare, znudzone i bardzo bogate. Sugar mamy trendują na TikToku

Są obrzydliwie bogate i mogą mieć wszystko: willę z basenem w Hiszpanii, weekendowe zakupy w Dubaju, ubrania od Gucciego czy najnowsze Porsche. Brakuje im jednak jednego — prawdziwej, namiętnej miłości, której poszukują w ramionach sugar boyów. Znacznie młodsi mężczyźni chwalą się swoimi "podbojami" i wystawnym życiem z sugar mamą na TikToku.

Kim są sugar mama?

Coraz częściej słyszy się o nietypowych relacjach damsko męskich, które zyskują nowe, anglojęzyczne nazwy. Bogatą kobietę posiadającą znacznie młodszego partnera nazywa się nieprzypadkowo "sugar mommy", co tłumaczy się wprost jako sponsorkę. Sponsorowany może poszczycić się mianem "sugar boya", a starszy, bogaty mężczyzna finansujący znacznie młodszą kobietę to "sugar daddy".

Szczególnie starsze kobiety bardzo obrażają się, słysząc takie tłumaczenie i wyjaśniają, że wcale nie są sponsorkami. W ich mniemaniu sugar mama to styl życia, a one same są "spełnionymi i pewnymi siebie kobietami, które wiedzą, czego chcą od życia. Sugar mama jest niezależna finansowo, pełna energii i życia oraz doskonale czuje się towarzystwie znacznie młodszych mężczyzn. Sugar mama jest bizneswoman, artystką, parlamentarzystką, elitarnym sportowcem i chce dzielić się swoim życiem z sugar boyem".

Młodzi mężczyźni często decydują się na namiętny związek z sugar mamami, bo chcą odnosić konkretne korzyści finansowe. W zamian za "wspólne spędzanie czasu" sugar chłopcy dostają różne drogie prezenty i dlatego nie muszą podejmować się żadnej innej pracy.

Obecnie powstaje wiele serwisów i aplikacji dla osób, szukających sponsora. Rejestracja w nich jest darmowa. Za wszystko płacą sugar mamusie i sugar tatusiowe.

Zdjęcie ilustracyjne Pixabay

Nowy trend na TikToku

Z uwagi na rosnącą popularność zjawiska, na TikToku w lawinowym tempie rośnie liczba relacji udostępnianych przez sugar chłopców, na których młodzi mężczyźni chwalą się korzyściami ze związku ze znacznie starszymi kobietami.

Sugar synowie pokazują krótkie filmiki ze swojego nowego życia. Nie brakuje im wystawnych kolacji w najdroższych restauracjach, markowych ubrań i egzotycznych podróży. Mężczyźni podkreślają, że to zasługa "ich ukochanych kobiet", które chętnie obsypują pocałunkami.

Liczba filmików doprowadziła do sytuacji, w której "sugar mommy" stał się jednym z najczęściej używanych hasztagów i wszystko wskazuje na to, że jeszcze długo nim pozostanie.

Autor:
redaktor zaradnakobieta.pl
Wydawcą zaradnakobieta.pl jest Digital Avenue sp. z o.o.
Obserwuj nas na
Udostępnij artykuł