Woda ryżowa
Canva.com

Te hity kosmetyczne stosują celebrytki. Masz je już w swojej toaletce?

Jakie hity kosmetyczne czekają na nas w tym roku? Które substancje okażą się szczególnie pożądane w najnowocześniejszych kosmetykach?
Reklama

Wyjątkowe właściwości wody ryżowej

Tak jak kilka lat temu wszyscy z uwielbieniem używali wody różanej, którą zastępowano płyny micelarne, a przede wszystkim toniki, wykorzystując ją do nawilżania i odświeżania buzi, tak w tym momencie jej rolę ma przejąć woda ryżowa, zdolna do łagodzenia stanów zapalnych i zmniejszania podrażnień. Trafia ona do wielu kosmetyków, nie tylko tych przeznaczonych typowo do pielęgnacji skóry twarzy, ale i różnych masek bądź odżywek do włosów, a także kremów do dłoni lub balsamów do stóp.

Niebieski azulen

Jeszcze ciekawszym produktem jest specjalny niebieski olejek o nazwie azulen, będący produktem wielozadaniowym, przygotowywanym z różnych ziół, przede wszystkim z krwawnika oraz rumianku. Czasami dodaje się do niego jeszcze trochę piołunu albo innych substancji, by osiągnąć jego pożądane właściwości, które są oczywiście wyznaczane jeszcze przed opracowaniem składu produktu. Trendy w pielęgnacji ogólnie rzecz biorąc kierują się w stronę rzeczy bardziej naturalnych.

Reklama

Zachęcają do ograniczania chemii i unikania jej w kosmetykach. Natura cudownie ją zastępuje, a przy tym zawsze jest najlepszym wyborem czy to dla włosów, czy to dla skóry.

Niektóre trendy w pielęgnacji pozostają natomiast niezmienne, bo nadal korzystamy z pozytywnych właściwości kwasu glikolowego, kwasu migdałowego i ogólnie rzecz biorąc różnych innych kwasów, dzięki którym jesteśmy w stanie osiągać w domu to, co do nie tak dawno było osiągane wyłącznie z pomocą specjalnych zabiegów kosmetycznych, wykonywanych wyłącznie w gabinetach kosmetycznych.

Reklama
Autor - Paula Lazarek
Autor:
|
redaktor zaradnakobieta.pl
p.lazarek@zaradnakobieta.pl
Wydawcą zaradnakobieta.pl jest Digital Avenue sp. z o.o.
Google news icon
Obserwuj nas na
Google news icon
Udostępnij artykuł
Reklama
Reklama
Reklama