7 sposobów na ujędrnienie ciała po diecie odchudzającej
Udostępnij Google News
Uroda

7 sposobów na ujędrnienie ciała po diecie odchudzającej

Jędrne i szczupłe ciało to marzenie każdej kobiety. Stosując dietę odchudzającą pomagamy sobie w zrzuceniu zbędnych kilogramów i uzyskujemy wagę, która jest odpowiednia dla naszego wzrostu i codziennego życia. Często płacimy jednak za to utratą jędrności skóry, zwłaszcza kiedy w krótkim czasie pragniemy schudnąć w sposób znaczący. Istnieje jednak parę sprawdzonych sposób na ujędrnienie ciała nawet w przypadku utraty jędrności przez stosowanie restrykcyjnych diet odchudzających.

1. Masaż ręczny ciała

Masaż wykonać można w domu samodzielnie, rozpoczynając od łydek, a kończąc na przedramionach. Masujemy ciało ruchami okrężnymi, powoli i dokładnie. Do wykonywania masażu można dodatkowo używać środków takich jak oliwa z oliwek czy specjalne kremy, które dodatkowo nawodnią skórę, pomogą jej się zregenerować i sprawią, że będzie bardzo miła w dotyku.

2. Domowy peeling z kawy

Polecany przez rzesze kobiet. Fusy z kawy dodajemy do najtańszego kremu, albo mieszamy z wodą i oliwą z oliwek. Do mieszanki dodać można również szczyptę cynamonu, co podniesie walory zapachowe domowego peelingu.

Peeling używamy na całym ciele, szczególnie w miejscach, które najbardziej utraciły na jędrności. Zabieg powtarzamy około 2-3 razy w tygodniu.

3. Poprawiając krążenie krwi prysznic

Ujędrniający ciało prysznic polega na przemiennym używaniu chłodnej i gorącej wody, szczególnie w miejscach zmienionych np. zaatakowanych cellulitem. Warto również spróbować samych zimnych pryszniców, które dodatkowo poprawiają metabolizm, działają korzystnie na krążenie krwi oraz pomagają w oczyszczaniu organizmu przyspieszając krążenie limfy.

4. Używanie specjalnych kremów ujędrniających

Kremy takie można nabyć w drogeriach i aptekach. Sprawdzając skład balsamów warto zwrócić uwagę na to by zawierały takie składniki, jak: retinol, kwas hialuronowy, kwas gamma-aminomasłowy czy witamina C. Pomagają one w regeneracji skóry i syntezie kolagenu oraz odpowiednio nawilżają skórę.

Dostępne w aptekach preparaty to np. Masło na uda, pośladki i brzuch Ziaja (15 zł), Ujędrniający żel pod prysznic Lirene (10 zł) czy Masujący Roll-On Garnier przeciwko cellulitowi (40 zł).

5. Ćwiczenia fizyczne

Nie da się ukryć, że najlepszym domowym sposobem ujędrnienia ciała jest wykonywane ćwiczeń fizycznych. Najlepiej rozpocząć któryś z treningów dostosowany oczywiście do naszych możliwości. W domu możemy spróbować zmierzyć się z programem „100 brzuszków”, „ABS”, czy „6 Weidera”. Warto wykonywać ćwiczenia pomagające w uzyskaniu jędrności ud, pośladków i brzucha. Sesje nie powinny być długie, ale regularne.

6. Zdrowe odżywianie się

W powrocie ciała do jędrnego, zdrowego wyglądu pomoże również zbilansowana dieta, która powinna być urozmaicona i bogata w witaminy. Warto pić zieloną herbatę, która zawiera potrzebne ciału przeciwutleniacze.

7. Zabiegi specjalistyczne

Skorzystać można również z zabiegów specjalistycznych oferowanych w specjalnych klinikach oraz w centrach urody. Dostępne są między innymi zabiegi ujędrniające skórę za pomocą ultradźwięków (ok. 900 zł). Tańsza jest mezoterapia igłowa w cenie około 500 zł. Droższy jest za to zabieg polegający na wstrzykiwaniu kwasu polimlekowego w głębsze warstwy skóry w cenie około 1 500 zł. Pomaga on jednak w syntezie nowych włókien kolagenowych, a więc pomaga skórze w sposób bezpośredni naprawić jej strukturę. W ten sam sposób działa podgrzewanie głębokich warstw skóry lub wykorzystanie lasera frakcyjnego (w tej samej cenie).

Udostępnij Google News Komentarze

Podobne tematy

Polecane dla ciebie