Jak nie przytyć, kiedy kochamy słodycze?

Uroda Piątek, 16 września 2016
Oceń:
4 / 21 głosów
Jak nie przytyć, kiedy kochamy słodycze?

Każda kobieta marzy o pięknej i zgrabnej sylwetce. Jednak co zrobić, kiedy kochamy słodycze i nie potrafimy opanować ochoty na podjadanie czegoś słodkiego? Odszukajmy mniej kaloryczny, zdrowszy zamiennik dla słodyczy zalegających na półkach sklepowych. Skorzystaj z naszych zdrowych, pysznych propozycji!

1.Przygotuj własnoręcznie zdrową galaretkę z owocami. Potrzebujesz do tego:

  • 100g malin
  • 50g truskawek
  • 50g agrestu
  • 1 łyżeczka żelatyny
  • pół cytryny
  • łyżeczka miodu

Zagotuj około pół szklanki wody, dodaj do niej sok z cytryny, żelatynę oraz łyżeczkę miodu. Następnie przełóż do naczyń owoce i zalej galaretką. Spożyj po zastygnięciu.

2.Zrób domowy sorbet truskawkowy, malinowy lub z innego ulubionego owocu. Wymieszaj sok z połowy cytryny i łyżeczką miodu. Następnie zblenduj całość z owocami i zmróź w zamrażalniku.

3.Wybierz jogurt naturalny. Jest on o wiele zdrowszy od jogurtów smakowych. Sama dodaj mu słodyczy za pomocą łyżeczki miodu i pokrojonych w kostkę świeżych owoców.

4.Postaw na sałatkę owocową. Jej przygotowanie jest banalnie proste. Wystarczy, że pokroisz ulubione owoce w kostkę i wymieszasz ze sobą. Tak przygotowany deser powinien postać w lodówce przez około pół godziny i po tym czasie jest gotowy do spożycia.

5.Wykorzystaj musli. W tym przypadku sięgnij po musli z owocami. Jest ono zarówno słodkie, jak i bogate w wiele pozytywnych dla naszego organizmu właściwości.

Źródło zdjęcia: www.pixabay.com