10 sposobów na płaski brzuch
Udostępnij Google News
Uroda

10 sposobów na płaski brzuch

Ładny, płaski brzuch to pragnienie wielu kobiet. Aby skutecznie stracić tłuszcz z brzucha, musisz połączyć aktywność fizyczną z prawidłowym odżywianiem. Poniżej znajdziesz 10 szczegółowych wskazówek, które pomogą Ci uzyskać wymarzoną sylwetkę.

1) Strzeż się soli: w przypadku zażycia zbyt dużej ilości soli, musimy liczyć się z zatrzymaniem wody w organizmie i obrzękiem brzucha.

2) Aerobik, jako zabójca tłuszczu: jeśli naprawdę chcesz wypowiedzieć wojnę nadmiernym kilogramom goszczącym na Twoim brzuchu, ćwiczenia aerobowe zdecydowanie Ci w tym pomogą.

3) Codziennie spożywaj błonnik pokarmowy: co najmniej 30 gramów dziennie. Znajdziesz go w produktach pełnoziarnistych, orzechach, roślinach strączkowych, świeżych owocach i warzywach.

4) Wykonuj ćwiczenia brzucha: połóż się na brzuchu, trzymaj ręce wyciągnięte prosto przed siebie. Podnieś ręce do góry i unoś na przemian jedną i drugą nogę, bez dotykania nimi do podłogi. Powtórz po 20 razy na każdą nogę.

5) Odchudzanie za pomocą odkurzania: nawet to może Ci pomóc w pozbyciu się boczków. Przez odkurzanie można zyskać nie tylko czysty dom, ale także szczuplejszą talię.

6) Jedz dużo awokado: owoc ten jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, które zapewniają długotrwałą energię i spalanie tkanki tłuszczowej.

7) Stroń od napojów słodzonych: słodkie napoje mają wiele pustych kalorii. Postaw na wodę mineralną.

8) Unikaj alkoholu: picie zbyt dużej ilości alkoholu może zwiększać stężenie kortyzolu. Jest to hormon stresu, który sprzyja odkładaniu tłuszczu na brzuchu.

9) Jedz nasiona słonecznika: one także są pełne tłuszczów nasyconych. Można łatwo włączyć je do swojej diety, dodając do sałatki lub do musli.

10) Jedz więcej ryb: ryby są dobrym źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, które wspierają utratę tłuszczu. Jedz rybę przynajmniej raz w tygodniu.

Źródło zdjęcia: www.pixabay.com

Udostępnij Google News Komentarze

Podobne tematy

Polecane dla ciebie